Pacientui

Informacija ir registracija telefonu:

Pacientų patirčių ir informacijos valdymo skyrius

Veronika Mickevičienė
Pacientų patirčių ir informacijos valdymo skyriaus vedėja
(darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00)
Mob.: +370 615 19669
El. paštas: pagalba@nvc.santa.lt

Pacientų lankymas

Darbo dienomis

Nuo 16.00 iki 19.00 val.

Savaitgaliais ir švenčių dienomis

Nuo 11.00 iki 13.00 val. ir nuo 16.00 iki 19.00 val.

Kitu laiku

Pacientus galima lankyti tik iš anksto suderinus su gydančiu (budinčiu) gydytoju arba skyriaus vedėju.

Lankymo trukmė
Ne ilgiau 30 min. Pacientą vienu metu palatoje gali lankyti ne daugiau kaip du asmenys.

(daugiau informacijos – NVC Vidaus tvarkos taisyklėse)

Pacientų lankymas Anesteziologijos, reanimacijos ir operacinės skyriuje

Lankymas suderinus iš anksto
Pacientai lankomi tik leidus gydytojui anesteziologui reanimatologui arba skyriaus vedėjui kasdien nuo 13.00 iki 15.00 val.
Lankymas kitu laiku
Kitu laiku pacientus galima lankyti tik iš anksto suderinus su gydančiu (budinčiu) gydytoju arba skyriaus vedėju.
Lankymo metu

Lankyti gali ne daugiau kaip vienas asmuo, lankymo trukmė – ne ilgiau 15 min.

Lankymo higiena

Būtina laikytis specifinių reikalavimų dėl avalynės, aprangos ir dezinfekcinių priemonių naudojimo.

Būtina laikytis specifinių reikalavimų dėl avalynės, aprangos ir dezinfekcinių priemonių naudojimo. pvz., užsidėti batų apdangalus (achilus), vienkartinį chalatą, galvos apdangalą, veido kaukę/respiratorių, prie įeinant ir išeinant iš skyriaus dezinfekuoti rankas.

Svarbu! Lankant pacientus Reanimacijoje draudžiama naudotis mobiliuoju telefonu.

Atvykimas į Nacionalinį vėžio centrą

visus lankytojus įleidžiame į NVC teritoriją nemokamai 15min

Trumpojo sustojimo vieta STOP&GO

ATSISKAITYMO BŪDAI

SMS mokėjimas:

SMS apmokėjimams- trumpuoju tel. Nr. 1679
siunčiama žinutė su tekstu: NVI ABC123

  • ABC123 yra automobilio valstybinis Nr.
  • Tarp NVI ir automobilio valstybinio Nr. paliekamas tarpelis

15 min. iki 1 val. žinutė su tekstu siunčiama 1 kartą. Nuskaitoma 10 Eur.

Užtrukus ilgiau nei 1 val. žinutė su tekstu siunčiama 2 kartus. Pirmąja žinute nuskaitoma 12 Eur., antrąja žinute 8 Eur

Internetinis mokėjimas:

 

Įveskite savo telefone

nvi.acoris.tech

Ir atsiskaitykite greitai ir patogiai

Daugiau informacijos dėl STOP&GO taisyklių skaitykite čia: nuoroda.

Informacija

PATVIRTINTA
Viešosios įstaigos Vilniaus universiteto ligoninės
Santaros klinikų filialo 
Nacionalinio vėžio centro direktoriaus
2025 m. kovo 5 d. įsakymu Nr. R8F-66-(1.6 E)

VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS VILNIAUS UNIVERSITETO LIGONINĖS SANTAROS KLINIKŲ FILIALO NACIONALINIO VĖŽIO CENTRO NVC VIDAUS TVARKOS TAISYKLĖS

Powered By EmbedPress

PATVIRTINTA
Nacionalinio vėžio instituto direktoriaus
2022 m. lapkričio 3 d. įsakymu Nr. R8-451
 

NERŪKYMO POLITIKA

Nacionalinis vėžio centras siekia sudaryti saugias ir sveikas sąlygas darbuotojams, pacientams ir lankytojams. Mums rūpi, kad išmoktume sveikatai palankaus elgesio, todėl taikome draudimą rūkyti įstaigoje ir jos teritorijoje.

Nerūkymo politika draudžia rūkyti, vartoti tabako gaminius, tabako produktus ir elektroninius rūkymo prietaisus:

  • Centro patalpose
  • Centro teritorijoje
  • Automobilių stovėjimo aukštelėse, esančiose Centro teritorijoje
  • Renginiuose, kuriuos Centras organizuoja arba kuriuose dalyvauja

Nerūkymo politika yra taikoma:

  • Visiems Centro darbuotojams
  • Pacientams
  • Lankytojams
  • Kitų įmonių, veikiančių Centre, darbuotojams
  • Studentams
  • Savanoriams
  • Kitiems interesantams

Skatiname visus, vartojančius tabaką – darbuotojus, pacientus ir lankytojus – mesti rūkyti. Darbuotojai ir pacientai, norintys mesti rūkyti, gali kreiptis į Respublikinį priklausomybės ligų centrą. Galite kreiptis ir internetu. Dėl pagalbos metant rūkyti klauskite ir gydančio gydytojo arba šeimos gydytojo.

Pagalba metantiems rūkyti
(Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas)

Konsultacijos dėl tabako priklausomybės
(Respublikinis priklausomybės ligų centras, nemokamai su šeimos gydytojo siuntimu)

Powered By EmbedPress

Perdavus Nacionalinio vėžio instituto klinikinę veiklą Viešajai įstaigai Vilniaus universiteto ligoninės Santaros klinikoms, pastarosios generalinio direktoriaus įsakymu nustatyta, kad Nacionalinis vėžio centras savo veikloje iki 2027-01-01 vadovaujasi Nacionalinio vėžio instituto direktoriaus patvirtintais norminiais teisės aktais.

NVC pacientai ar jų artimieji gali kreiptis į Centrą tokiomis formomis:

prašymu – tai asmens kreipimasis raštu į Institutą ar darbuotoją, įgaliotą priimti prašymus ir skundus, išdėstant asmens norą, pageidavimą, nuostatą tam tikru klausimu, pranešant apie NVC veiklos trūkumus, pateikiant pasiūlymus pagerinti asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimą ar organizavimą, atkreipiant dėmesį į tam tikrą padėtį ir siūlant ką nors patobulinti, pakeisti, nuveikti ar susilaikyti nuo veiklos;

skundu – tai kreipimasis į NVC nurodant, kad yra pažeistos asmens teisės ar teisėti paciento interesai ir/ar lūkesčiai. Skundas gali būti: dėl suteiktų ar nesuteiktų paslaugų, dėl teikiamų paslaugų kokybės, dėl asmens sveikatos informacijos privatumo ir konfidencialumo pažeidimo, dėl paciento mirties atvejo,  gali būti tiesiogiai susijęs su Centro padalinių veikla arba su paciento sveikatos ir/ar darbingumo praradimu.

anoniminiu skundu – tai nepasirašytas skundas, kuriame pareiškėjo vardas, pavardė ir adresas nenurodyti, anoniminiai skundai direktoriaus sprendimu registruojami ir nagrinėjami tik tie, kuriuose skundžiamasi dėl bendros NVC tvarkos;

žodiniu skundu – tai toks skundas, kai kreipiamasi žodžiu į NVC darbuotoją ir sprendžiama nedelsiant, toliau jo nenagrinėjant.

Jūsų skundų ar prašymų priėmimas ir registravimas:

  • Informacija apie skundų/prašymų priėmimo tvarką skelbiama NVC padalinių informacinėse lentose, Centro internetinėje svetainėje.
  • Pareiškėjai priimami kiekvieną darbo dieną NVC direktoriaus nustatytomis valandomis.
  • Priėmimo metu skundai/prašymai gali būti pateikiami tiek raštu, tiek žodžiu.
  • Jeigu prašymą ar skundą teikiančio asmens elgesys yra neadekvatus arba turi akivaizdžių nusikalstamos veikos ar administracinio nusižengimo požymių, institucijos darbuotojas gali tokio asmens neaptarnauti ir privalo tuojau pat pranešti apie šio asmens elgesį savo tiesioginiam vadovui. Šio vadovo teikimu institucijos vadovas arba jo įgaliotas asmuo apie prašymą ar skundą teikiančio asmens elgesį, turintį akivaizdžių teisės pažeidimų požymių, praneša teisėsaugos institucijoms, kurios pagal kompetenciją tiria atitinkamus teisės pažeidimus.
  • Žodiniai skundai/prašymai bet kurio Centro padalinio darbuotojui registruojami padalinio Žodinių pacientų skundų registravimo žurnale ir perduodami jo vadovui, kuris sprendžia iš karto ir vietoje. Nesant tokiai galimybei, pareiškėjas informuojamas, jog skundą gali išdėstyti raštu ir pateikti Personalo ir teisės skyriaus  Dokumentų valdymo poskyryje.
  • Rašytiniai skundai/prašymai turi būti parašyti įskaitomai, pasirašyti pareiškėjo, nurodytas jo vardas, pavardė, faktinė gyvenamoji vieta ir duomenys ryšiui palaikyti, išdėstyta skundo/prašymo esmė.
    • Jei skundą/prašymą pateikia paciento atstovas, nurodomas atstovo vardas, pavardė, gyvenamoji vieta, atstovavimą liudijantis dokumentas ir paciento vardas, pavardė, kurio vardu jis kreipiasi.
    • Neįskaitomi, aukščiau nurodytų reikalavimų neatitinkantys skundai/prašymai grąžinami pareiškėjui, nurodant grąžinimo priežastį.
    • Priimant skundą/prašymą raštu, priėmimo vietoje patikrinamas asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas, patikslinama skundo/prašymo esmė, paprašoma komentarų ir papildomų dokumentų, kurių reikia skundui/prašymui išnagrinėti.
    • Pareiškėjui įteikiama spaudu pažymėta prašymo/skundo kopija, kurioje nurodyta gavimo data ir registracijos numeris.
    • Kai skundas/prašymas gaunamas paštu, per pasiuntinį arba elektroniniu paštu, prie jo turi būti pridėta notaro ar pacientui atstovaujančio advokato patvirtinta pareiškėjo asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija.
    • Jei skundas pasirašytas elektroniniu parašu, asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopijos pridėti nereikia.

Pacientas turi teisę pareikšti skundą ne vėliau kaip per vienerius metus, kai sužino, kad jo teisės pažeistos, bet ne vėliau kaip per trejus metus nuo teisių pažeidimo dienos.

Jūsų skundas/prašymas turi būti išnagrinėtas ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo jo gavimo NVC datos. Jei dėl svarbių aplinkybių skundo negalima išnagrinėti per nustatytą laikotarpį, pareiškėjas informuojamas raštu apie termino pratęsimą.

Powered By EmbedPress

Perdavus Nacionalinio vėžio instituto klinikinę veiklą Viešajai įstaigai Vilniaus universiteto ligoninės Santaros klinikoms, pastarosios generalinio direktoriaus įsakymu nustatyta, kad Nacionalinis vėžio centras savo veikloje iki 2027-01-01 vadovaujasi Nacionalinio vėžio instituto direktoriaus patvirtintais norminiais teisės aktais.